اسپرسو ساز دلونگی مدل EC 785Delonghi EC785.PK Espresso Coffee Machine

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

9,850,000 تومان

نقد و بررسی اجمالی
  • قدرت دستگاه : 1300 وات
  • گنجایش مخزن آب دستگاه : 1.1 لیتر
  • فشار خروجی پمپ دستگاه : 15 بار
  • سیستم هشدار دهنده رسوب زدائی
  • دارای سه عدد فیلتر داخلی
  • مخزن آب قابل جدا شدن
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC 785

اسپرسوساز EC785.PK دلونگی یکی از پر طرفدارترین قهوه ساز‌های موجود در بازار ایران است که علاقه‌ی خریداران را به سبب صورتی ملایم و مات زیبا و کارایی فوق العاده خود جلب می‌کند. امروزه تنها درصدی از خریداران از خرید خود رضایت دارند و آن‌ها کسانی هستند که برندهای معتبر و شناخته شده را با بررسی‌های متعدد انتخاب می‌کنند تا در نهایت با کیفیت بسیار عالی محصولات آن‌ها، کاراهای روزمره خود را سرعت ببخشند.

برند دلونگی از برندهایی است که انتخاب آن یک امتیاز به شمار می‌رود به ویژه اگر برای اسپرسوسازها این برند ایتالیایی را انتخاب کنید. یکی از انتخاب‌های شما برای خرید اسپرسوساز دلونگی می‌تواند اسپرسوساز مدل EC785.PK باشد زیرا این مدل هم از نظر ظاهری و ساختار و هم از نظر عملکرد، بهترین است. شما با انتخاب این محصول می‌تواند از سیستم کاپوچینو دلونگی و ترموبلاک آن سود ببرید تا بهترین طعم نوشیدنی‌ها را از آن خود کنید؛ در ادامه آشنایی بیشتری با آن پیدا می‌کنید.

 

با انتخاب و خرید اسپرسوساز دلونگی مدل EC785.PK زیبایی بیشتر از آن شماست!

در صنعت امروز، زیبایی و طراحی محصولات نقش بسیار مهمی در دیده شدن آن‌ها دارد، کمپانی دلونگی با سابقه ۱۰۰ ساله ای که دارد هر ساله به این ویژگی توجه بسیاری کرده است و توانسته محصولاتی با کیفیت و ظاهری خاص در بازار عرضه کند. اسپرسوساز EC785.PK دلونگی دارای بدنه‌ای استیل و رنگ صورتی ملایم و مات است که ظاهری شیک و خاص به آن بخشیده و به همین سبب می‌تواند فضای هر آشپزخانه ای را جذاب‌تر و زیباتر نشان دهد.

این دستگاه دارای ارتفاع ۴/۳۰ سانتی‌متر، عمق ۳۳ سانتی‌مترو عرض ۱۹.۹ سانتی‌متر می‌باشد که کمترین فضای ممکن در اشپزخانه یا کافی بار اشغال می‌کند و برای آشپزخانه‌های کوچک هم بسیار مناسب است.

همچنین قسمت قرار گرفتن فنجان ها قابل تغییر است که شما می‌توانید فنجان‌ها و ماگ‌هایی تا ارتفاع ۱۲ سانتی متر را قرار داده و نوشیدنی‌هایی با سایزهای مختلف برای خود یا سایرین، درست نمایید. نازل بخار که در سمت راست قرار دارد، از قابلیت تنظیم بخار برخوردار است و شما می‌توانید با تنظیم بخار فوم‌هایی با مقادیر مختلف و مناسب را برای نوشیدنی خود آماده کنید. همچنین این دستگاه دارای پرتافیلتر می‌باشد که دارای دو خروجی قهوه است و شما می‌توانید به صورت هم زمان دو نوشیدنی برای خود آماده نمایید.

دلونگی کدام سیستم حرارتی را برای اسپرسوساز EC785.PK دلونگی حرفه‌ای خود انتخاب کرده که عملکرد بسیار عالی دارد؟

اگر بخواهیم بخش‌های مختلف یک اسپرسو ساز را در نظر بگیریم مهم ترین بخش آن، سیستم حرارتیش می‌باشد که فعالیت‌های اساسی بر آن قرار گرفته است. سیستم‌های حرارتی اسپرسوسازها شامل موارد مختلفی می‌شوند که یکی از مهم ترین و بهترین آن‌ها سیستم حرارتی ترموبلاک است. کمپانی دلونگی از سیستم حرارتی ترموبلاک در دستگاه‌های خود در جهت بهبود عملکرد آن‌ها، استفاده کرده که یکی از مهم ترین مزیت‌های این دستگاه اسپرسوساز به حساب می‌آید. این سیستم در کوتاه ترین زمان دما را به حالت پایدار خود می‌رساند و بیشترین تاثیر را در کیفیت طعم و مزه نوشیدنی دارد.

 

ترموبلاک در زمان کم  دمای داخل مخزن را به مقدار زیادی افزایش می‌دهد به طوری که بخارهای آن در ذرات قهوه نفوذ پیدا می‌کند و باعث می‌شود قهوه‌ای خوش طعم و خوش عطر برای شما فراهم آید. این سیستم حرارتی می‌تواند فشار بخاری معادل ۱۵ بار ایجاد کند همین امر نیز سرعت آماده سازی قهوه شما را بیشتر می‌کند. در زمان انتخاب و خرید اسپرسوسازها برای توان مصرفی اهمیت بیشتری قائل شوید و دستگاهی را خریداری کنید که بهترین مقدار توان را داشته باشد؛ دستگاه اسپرسوساز مدل EC785.PK  دلونگی، دارای توان ۱۳۰۰ وات می‌باشد.

۲ مزیت که تنها با انتخاب و خرید اسپرسوساز EC785.PK دلونگی به شما خریداران عرضه می‌شوند؛ کدام موارد هستند؟

۱_ یکی از مشخصات این دستگاه اسپرسوساز که باعث می‌شود شما به یک باریستای ماهر تبدیل شوید، امکان تهیه نوشیدنی‌های مختلفی از قبیل اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو،ماکیاتو و هر نوشیدنی دیگری که برپایه شیر و قهوه باشد را به شما میدهد. شما با خرید اسپرسوساز دلونگی EC785.PK از بانه، می‌توانید به سلیقه مهمانانتان احترام بگذارید و هر نوشیدنی که باب میل آنهاست تهیه کنید.

۲_شما می‌توانید از اسپرسوساز ۱۳۰۰ وات برند دلونگی در منزل، کافه و حتی اداره نیز استفاده کنید. قابلیت آماده به کار بودن این اسپرسو میتواند در سهولت درست کردن نوشیدنی مورد نظر شما کمک کند.شما بلافاصله بعد از روشن کردن دستگاه میتوانید بدون معطلی نوشیدنی دلخواه خود را درست کنید و نگران از دست رفتن وقت خود هم نباشید.

مخزن آبی که برای این محصول حرفه‌ای برند ایتالیایی در نظر گرفته شده؛ چند لیتر است؟

دستگاه اسپرسوساز دلونگی با کارایی‌های متنوع شما را به یک باریستای حرفه در منزل تبدیل میکند. امروزه قهوه یکی از نوشیدنی مورد علاقه ایرانیان شده است که در طول روز اکثر ما چند فنجون قهوه را میل می‌کنیم. ظرفیت مخزن آب میتواند به ما کمک کند که به راحتی در طول روز بتوانیم چند فنجون قهوه را بدون معطلی برای خود تهیه کنیم. این اسپرسوساز مخزن آبی به ظرفیت ۱.۱ لیتر دارد که شما میتوانید ۸ الی ۱۰ فنجون نوشیدنی در سایزهای مختلف را به کمک ظرفیت آن، تهیه کنید.

املاح، مواد معدنی و رسوب بخار وجود در آب میتواند طعم قهوه یا کارایی اسپرسو شما را تغییر دهد و آن طعم مطلوبی که شما خواهان آن هستید را به شما ندهد. اگر شما به دنبال کیفیت عالی در نوشیدنی خود هستید که بتوانید خستگی روزانه خود را بیرون کنید و روزی شاد را به خود هدیه دهید؛ از این موضوع به راحتی رد نشوید و به دنبال استانداردهای مربوط به آب در دستگاه اسپرسوساز خود باشید.

 

دستگاه اسپرسوساز EC785.PK دلونگی، از نظر سلامت هم به فکر خریداران و علاقه مندان خود است و این بار وجود فیلتر تصفیه آب در دستگاه اسپرسوساز دلونگی، نشان بر این موضوع می‌باشد. مخزن این اسپرسوساز مجهز به فیلتر تصفیه می‌باشد که تمامی املاح ها و ناخالصی های آب را از بین میبرد و شما میتوانید نوشیدنی‌های خود را به کیفیت هر چه بیشتر و بدون ناخالصی میل کنید.

ابزارهای حرفه‌ای که با انتخاب اسپرسوساز ۱۳۰۰ وات دلونگی ۷۸۵.PK در اختیار شما قرار می‌گیرند؛ کدام موارد هستند؟

برای افرادی ‌که دوست دارند آماده کردن قهوه های مختلف را به صورت حرفه‌ای آماده کنند؛ علاوه بر داشتن این اسپرسوساز، ابزارهای دیگری نیاز است. این دو ابزار حرفه‌ای تمپر و  شیر داغ کن نام دارند که هر دوی آن‌ها توسط کمپانی دلونگی طراحی شده اند.

در مقایسه با سایر اسپرسوسازهای این برند، دلونگی یک تمپر و شیر داغ کن را به صورت انحصاری برای اسپرسوساز EC785.PK دلونگی دلونگی طراحی کرده است. تمپر قهوه این محصول از سری استیل با ضخامت مناسب طراحی شده و از نظر قطر کاملا با پرتافیلتر آن سازگاری دارد. دسته‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اند از فولاد و پلاستیک ساخته شده است.

شیرداغ کن دومین ابزار برای همراهی اسپرسوساز دلونگی می‌باشد؛ مهم‌ترین ویژگی آن بدنه‌ی استیل ضد زنگ و دسته‌ی کوچکی است که به شما اجازه‌ی استفاده‌ی مطلوب را می‌دهد. وجود شیر داغ کن شما را از استفاده‌ی ظروف دیگر برای داغ کردن شیر و کف شیر بی نیاز میکند. شما می‌توانید شیر را در این ظرف استیل بریزید و با قرار دادن نازل بخار در آن، شیر داغ و کف مخملی آماده کنید  تا لاته و کاپوچینو را به نوشید‌نی‌های روزانه‌اتان بیفزایید.

 

به لطف وجود قابلیت Auto Shut Off از روشن بودن اسپرسوساز به مدت طولانی جلوگیری شده است!

از مزیت‌های بسیار مهم و به روز این دستگاه اسپرسوساز می‌توان سیستم خاموش شدن خودکار را نام برد. هنگامی که شما مشغول کاری هستید و حواستان به خاموش کردن اسپرسوساز نیست این سیستم کار شما را راحت می‌کند. بعد از گذشت چند دقیقه از دم کردن آخرین قهوه شما به صورت خودکار، سیستم حرارتی خاموش می‌شود. سیستم خاموش شدن خودکار، ایمنی اسپرسوساز را چند پله از دیگر دستگاه‌ها بالا تر برده و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از خریداران می‌باشد.

امروزه نیز مصرف برق در کشور ما بیش از حد مجاز استفاده می‌شود، یکی از مهم‌ترین و خاص‌ترین مشخصات اسپرسوساز دلونگی مدل EC785.PK  قابلیت خاموش شدن خودکار می‌باشد که میزان مصرف برق را بسیار پایین اورده است. زمانی که در خانه حضور ندارید؛ دیگر نگران روشن ماندن یا نماندن دستگاه خود نیستید و این اطمینان را می‌توانید به خود دهید که این دستگاه به صورت خودکار خاموش می‎شود و از ضرر احتمالی جلوگیری می‌کند.

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
توان مصرفی دستگاه

1300 وات

تایمر

ظرفیت مخزن آب

1.1 لیتر

وزن محصول

4.3 کیلومتر

فشار بخار آب

15 بار

مخزن آب قابل جابجایی

تعداد بسکت

2 عدد

سیستم کاپوچینوساز

تنظیم میزان غلظت قهوه

مخزن شیر

قابلیت تولید کف شیر

نشان گر سطح آب

سینی چکه گیر

سیستم خاموشی خودکار

قابلیت تنظیم میزان بخار

قابلیت تنظیم ارتفاع نازل

جنس بدنه

تمام استیل

نوشیدنی های قابل تهیه

اسپرسو، دوبل اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو، نسکافه، قهوه فرانسه، هات چاکلت، شیر داغ

سنسور ضد رسوب

قابلیت برنامه ریزی

سیستم شستشوی خودکار

رنگ دستگاه

صورتی

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش